miercuri, 21 mai 2008

In linie dreapta pentru Euro 2008

Bun gasit din nou! Mai sunt doua saptamani si un pic si incepe Campionatul European de Fotbal, un foarte bun prilej de a mai uita sau de a depasi mai usor grijile cotidiene si mizeria din tara in care traim, cel putin asa il vad eu. Un prilej de relaxare si de fotbal de calitate!Eu unul abia astept.
Se pare ca Piturca s-a hotartat in ceea ce priveste primul 11: Lobby-Contra, Goian, Tamas, Rat-Cocis, Radoi, Chivu-Fl. Petre, Mutu-Marica. O interesanta asezare 4-3-2-1, cu Fl Petre si Mutu ca mijlocasi ofensivi de benzi. Eu zic ca Piti a ales un 11 f bun si cred eu, ideal, ca altii mai buni ca astia... eu nu prea stiu. Voi ce credeti? Eu, sincer sa fiu, as fi preferat un cuplu de fundasi centrali Chivu si Radoi, sau Chivu si Goian,dar ce te faci la mijloc.. pe cine pui in loc astora doi? Cu toate ca eu unul cred ca Chivu nu joaca bine ca mijlocas. Dar n-avem mijlocasi buni! Chiar stateam acum si ma gandem, cine ar putea veni la mijloc in locul cel putin unuia dintre cei doi. Adrian Cristea are o froma slaba.. ar mai fi fost Trica, dar cum Piti e foarte orgolios... Trica nu e in lot.Mai ziceti si voi ceva mijlocasi centrali! A, sa n-aud de Banel.. Piti nu e normal! Cum sa-l ia pe Banel? Ca sa nu mai zic de altii de la Steaua, care, cu exceptia lui Goian si Radoi, sunt jucatori de duzina. Cum sa nu iei tu golgeterul campionatului - Danciulescu? Hai Romania!

6 comentarii:

Anonim spunea...

de acord cu tine in multe privinte:
- tamas nu da o asa mare siguranta apararii
- banel chiar n-are ce cauta in lot dupa ultimul sezon jalnic (nici nu stiu, e convocat?!)
- trica si danciulescu puteau aduce un plus echipei

Anonim spunea...

Vroia Piti sa-l convoace dar inca nu se stie. E pe lista neagra totusi. :) Si-a dat si Piti ca devine cam penibil tot insistand cu jucatorii de la Steaua, mai ales ca in afara de Radoi si Goian, restul sunt petarde ce sa mai!

Anonim spunea...

Ai scris 3 posturi si gata? Pfoai, pai ce fel de blogger esti?

Hai, pune mana la treaba, SCRIE!!! :P

Anonim spunea...

Bună Ziua
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.
Mulţumesc,www.radiowhisper.com
Cu stimă Vlad!

Masaj erotic Bacau spunea...

Viata este interesanta.Zambiti !Este frumoasa!

Auto Iasi spunea...

Buna, iti scriu in speranta unui schimb de linkuri. Daca doresti sa faci un schimb cu http://auto-iasi.blogspot.com/ lasa-mi un comentariu sau scrie-mi pe adresa corcosan@yahoo.com, cu titlul pe care il doresti si linkul
Un an nou fericit iti doresc