duminică, 11 mai 2008

Bun venit pe blog si la mai mare :)

Salutare tuturor si bun venit pe blogul meu! Pentru inceput nu stiu ce sa zic, e cam neobisnuit sa ai propria ta pagina unde sa scrii verzi si uscate! Mai intai sa ma obisnuiesc cu ideea si modul de utilizare a acestei pagini si dupa-aia vom intra in paine :).
A, sa nu uit! Aici se va discuta despre arhivistica, diverse stiri, muzica sport si... despre ce mai vreti voi. Puteti sa va manifestati in orice fel pt ca am creat blogul si din plictiseala, recunosc, dar si pt dvertisement si mai ales pt libera exprimare.
Stiu ca multi dintre noi, mai ales arhivisti, am avea multe de spus diverselor persoane si "personalitati" care ne deranjeaza prin modul lor de a fi si de a se comporta si mai stiu ca majoritatea nu avem ce le face si cu atata mai putin ce le spune. Asa ca sunteti invitati sa va exprimati toate ofurile aici.
Astept povestirile intamplarilor voastre si sa discutam, sa vedem ce putem face sa incercam sa mai schimbam niste conceptii si vechi obicieiuri din sistemul si tara in care traim! Cu respect, multe salutari si urari de bine!
P.S. As vrea sa-i rog pe cei care ma cunosc si posteaza mesaje sa-si dea numele real! Mersi

10 comentarii:

Anonim spunea...

Bai Victore (apropo, de la tine am luat vorba asta cu "bai" si inca n-am scapat de ea), dar tu ai ganduri mari!! Auzi, sa schimbi conceptii!! Dar tu crezi ca se mai pot schimba? Tare mi-ar placea sa-ti aud plozii zicand ca esti tataie cu ganduri prafuite :))) E doar ordinea lumii...
In alta ordine de idei, bun venit in spatiul virtual bloggeristic! In felul asta poate ne izbim personalitatile mai des. Deh, acu' aici se dezvolta procesul socializarii si-al jocurilor transformate de alta data. Nu mai sunt la moda bordurile si plimbarile la iaz :P

Sa ne traiesti!

Anonim spunea...

Slaut martisor! In primul rand, mi-ar placea sa iti dai numele real knd mai postezi sa stiu si eu cui ma adresez :)! In al doilea rand, n-am zis ca vreau sa skimb conceptii, ci doar sa incerc sa le skimb, macar sa le mai influentez cat de cat, ca n-oi fi eu un nou Che Guevara :)! Scopul e ca cei care-si dau cu parearea p aici sa zica exact ce gandesc referitor la subiectele pe care le voi propune! Cam asta! A, si daca stiti ceva filme bune sau muzica buna sau orice kestie, faza s.a. interesante, sunteti invitatii mei sa spuneti! Bafta ... si mai poftiti! :)

Anonim spunea...

Eh, nu ma mai (re)cunosti... De la bunici, de la bunici! Pe bordura in orasul bunicilor ne trageam de sireturi... Si suntem doua cu acelasi nume! Ia ghici?!

Dar Shhhttt... sa nu mai spui la nimeni! :P

Anonim spunea...

Hmm, nu stiu exact numele mic, dar ala de familie cred ca e Pavel (Paval). :)

Anonim spunea...

Wrong answer!! :(

Incearca mai pe la intrare in oras... dinspre Roman!

Anonim spunea...

Mihaela... tu esti :). Sa stii ca m-am gandit la tine din prima, dar avand in vedere ca hinturile pe care mi le dadusei se potriveau si cu alte persoane, mi-a fost cam greu sa ma hotarasc. Au mai fost ceva persoane care au preluat acel "bai" dupa mine :). See ya! Bye

danilovic spunea...

FORZA STEAUA!!!!
BINE CA TI-AI FACUT BLOG MAI VICTORAS CA SA AM UNDE SA-TI AFISEZ REZULTATELE STELEI IN CAMPIONAT SI IN EUROPA IN PARALEL CU CELE ALE STELEI!
SI DACA TOT SUNTEM PE UN BLOG DE ARHIVISTI...MAI TI-E DOR DE MELE???

danilovic spunea...

SCUZE...REVIN...REZULTATELE STELEI CU CELE ALE ECHIPEI ALEIA DE CATEI, CAREIA NICI NU POT SA-I PRONUNT NUMELE...

Anonim spunea...

Vorbim domle si de Mele cum... pai se paote? Tre sa dam ... (mi-e greu sa exprim cuvantul, kiar si pe prorpiul blog) ce-i al ...stei :D (nu e "stelistei"...cred k ai inteles :D). Da stii ca Meeeleee a lucrat aci la Botosani si chiar zilele trecute am descoperit cam cat de buna "profesionista" era si e. A inventariat un fond...si l-a inventariat ca vai de lume, fara sa scrie pe dosar nici macar numarul dosarului si anul sau anii pt care e constituit(ca sa nu mai zic de denumirea fondului, care n-a fost trecuta nici ea). Na...poftim cultura!

Anonim spunea...

Uf, cam greu, dar te-ai prins! Deci nu m-ai uitat...